środa, 12 sierpnia 2015

przepraszam !

przepraszam ze tak długo nie pisałam.Ale nie mam w domu Internetu cos nawala :( 👎
Jak przyjedzie moja siostra to może cos zaradzi. Rozdział powinien pojawić się może na początku września (taki prezent na osłodzenie tego ze trzeba wstawać przed 7 rano,odrabiać zadania i kuc sprawdzianów) . A tak poza tym rozdziały nie będą się pojawiały regularnie teraz bo zaczynam 3 klasę po wakacjach i trzeba sie ostro za siebie wsiąść.Przepraszam ze będziecie musiały czekać.Ale obiecuje ze wam to wynagrodzę.Tak,tak będzie Jack i Kim :))
a tak pozatym to jak spędzacie wakacje??
ja teraz jestem akurat we Wrocławiu w Magnolii (centrum handlowe) i korzystam z okazji i piszę tego posta z przeprosinami do was.
żałuję ze nie będę miała możliwość napisania niczego dla was.Postaram sie wam to wynagrodzić. W komentarzach możecie pisać co chciałybyście aby było zawarte w rozdziale. 25 a ja w miarę możliwości wplotę to :)
pozdrawiam serdecznie 😊
Tori M

2 komentarze:

  1. Spokojnie, poczekamy, ile będzie trzeba ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden miesiąc to prawie nic, pamiętaj. Są wakacje, musisz odpocząć, wyszaleć się. Szkołą na razie się nie przejmuj, na to przyjdzie czas we wrześniu.
    Nie chcę wpływał na treść, ale jak już kiedyś pisałam, chętnie zobaczyłabym rozwijającą się relację pomiędzy Kim, a narkomanką jaką spotkała. To mógłby być ciekawy wątek. Ale niczego nie narzucam! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń