niedziela, 21 września 2014

post 12

Blondynka chciała o coś spytać gdy nagle .....
Ktoś zaszedł ją od tyłu i związał ręce .Kim spjrzała na Jacka i zobaczyła że leży nie przytomny na podłodze .
Ktoś nagle szarpną ją i pociągną brutalnie za sobą .Nie krzyczała .Nie miała ku temu powodów .Czekała .
Doszli na parking szkolny i dziewczyna zauważyła auto wujka .O co w tym chodziło ???!
To był jakiś pokręcona sen .
Ktoś otworzył drzwi i pchną ją na tylne siedzenie .Upadła .Trzaśniecie drzwiczki od strony kierowcy .Przekręcanie kluczyki w stacyjki .Warkot śilnika .
-Radzę zapni pas . -Rzucił głos .Kim podniosła wzrok .Za kierownicą siedział jej wujek !!
-Co to ma być do cholery?!? -warkneła Kim
-Ratuję ci dupę kochanie -cedzi słodko mężczyzna .
-A przed kim niby??? -Sykneła  dziewczyna
-Przed Brewerem .- odparł jej wujek a Kim kontem oka zauważyła ze wyjechał juz ze Stanford .
-Dla czego mnie chronisz ,sam z nim imprezowałes ! -krzyknęła dziewczyna
.Zawsze najlepszą obroną jest atak .Tak jej powtarzał ojciec .
-Bo obiecałem to twojemu ojcu -sykną kierowca .
Dziewczyna poczuła jak ziema rozpada sie pod jej nogami .
To był jakiś chory układ !! A jej wujek był psem i jeszcze na to wszystko dowiedziała się o tym od Brewera .Tego dziennego typa ,którego wszyscy sie bali .Z którym imprezował jej wujek .A teraz jechała nie wiadomo gdzie i po co!
-Ok opowiem ci o co chodzi ale ty mi nie przerywasz tak ? -spytał wujek .Kim kiwneła potwierdzające głową .
-To sie zaczęło jakieś 13 lat temu .Jak miałaś 2 latka .Twoj ojciec był ćpunem i hipisem .Twoja matka jak tylko cię urodziła to zostawiła Cię twojemu ojcu i uciekła .
Wtedy przyszedł do mnie i poprosił o pomoc .Zgodziłem się .
Powiedział mi ,że Rebecka ,twoja matka a jego wielka pierwsza i jedyna miłość go rzuciła ale że zostawiła mu pamiątkę .I pokazał mi ciebie .Był przerażony .
Ja i moja dziewczyna Cassadie pomagaliśmy Kevinowi jak mogliśmy .Wkrótce poszedł do pracy i zamieszkał z nami .
Jak skończył 26 lat usamodzielnił sie i wyprowadził od nas ,pospłacał wszyskie długi jakie miał u nas.I odszedł .
Nie miałem od niego żadnych wieści aż do twoich 7 urodzin .Zadzwonił.
I powiedził że ma problem,poprosił o spotkanie.Wyznaczył dzien i godzinę ,pojechałem tam i spotkaliśmy się .Mowił że dzwoniła Rebecka że go kocha i że chce wrócić do niego .Nie powidziała wrócić do was tylko dobiegł tak jakby nigdy Cię nie urodziła .Zdenerowałem sie i kazałem mu się spakować ,wrociliście  do nas .Kevin wyznał ze twoja matka straszyła go swoim kochankiem .Ojcem Jacka Brewera .Jakiegoś  dnia jej kochaś sie dowiedział ze miała faceta i ma z nim dziecko .Przyjechał do nas do domu .Uzbrojony po zęby.Nie chciał rozmawiać .
Była z nim  twoja matka .Nawet na ciebie nie spojarzała ! A on strzelił najpierw do Cassadie a potem do twojego ojca ! Mi nic nie zrobił ,nie byłem mieszany w jego sprawę.
-No a Cassadie czemu do niej strzelił ?-spytała blondynka .Fakt że ojciec tez był ćpunem i że matka nie chciała jej znać był przerażający .Ojciec mówił ze zginęła w górach w czasie lawiny .
-Rebecka chciała do ciebie strzelić ,pochyliła się nad tobą.Czytalas książkę z obrazkami .Przylozyła
pistolet do czoła .A Cassadie skoczyła na nią i twoja matka wystrzeliła.-zakończył z bólem w głosie .
-A potem co się stało potem???-cich krzyknęła dziewczyna.
-Uciekli i nie wrócili juz więcej .zakończył wujek.Dalej jechali w ciszy.








Ten rozdział jest pisany w spokoju i naprawdę się starałam ,mam nadzieję że to doceniacie.
Do następnego ! :)

4 komentarze:

  1. Pięknie kochanie!
    Jak zwykle idealnie!
    Ta historia jest taka skomplikowana, że minęło 5 minut
    zanim się skapnęłam o co chodzi!
    Kocham tą historię.
    Pisz szybko następny!
    PS. U mnie nowy rozdział http://grief-sorrow-great-pain.blogspot.com/.
    ~Truskawkowy Ninja

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że komentuje dopiero teraz, ale internet mi nawala i dopiero teraz udało mi się wejść. Oprócz tego, wiesz jak jest.. szkoła i nauka ;c
    Rozdział bardzo mi się spodobał.
    Przyjemnie się go czytało, aż coś mnie uderzyło, kiedy doszłam do końca rozdziału.
    Kocham i czekam na nn^^

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział jest genialny ,nie mogę doczekać się nowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz talent do pisania, oby tak dalej :3 /Karolina<3

    OdpowiedzUsuń