poniedziałek, 26 stycznia 2015

LBA nominacja :)

Zostałam nominowana do LBA  nie muszę tłumaczyć co to jest -pewnie wszystkie to wiecie ;)

Pytania :
Ulubiony kolor? 
Zielony i Czarny
Ile masz lat ?
15
Masz jakieś hobby ? 
Lubię czytać książki ,pisać opowiadania ,lubię też śpiewać ale wiem ze nie potrafię.
Masz jakis ulubiony przedmiot w szkole ? 
Fizyka i Chemia
Jak masz na drugie imię jesli je posiadasz ?
Maria
Lubisz sie uczyć ?
Pytanie trudne .Z jednej strony lubię jesli nauczyciel ciekawie wykłada dany przedmiot.Ale mam też takie dni że nawet jeśli mowi ciekawie to ja myślami jestem daleko daleko czyli krótko mówiąc nie skupiam sie i tyle ;).
Imię najlepszej przyjaciółki /przyjaciela ?
Ania
Sprite vs Mirinda ?
Woda
Ulubiona piosenka ? 
To tez trudne pytanie ,bo mam ich wiele i wybór jest bardzo trudny .Jesli wybiorę jedną to będę za chwilę żałować a czemu nie ta ,przecież ją bardziej lubię itp. No ale cóż pytanie jest i trzeba odpowiedzieć .Tak wiec myśle ze moją ulubioną piosenką jest piosenka -The Beatles - 
"While My Guitar Gently Weeps"
Ulubiony aktor /aktorka 
Luke Evans ,Lan MacKellen,  Jennifer Lawrence , Martin Freeman, Olivia Holt ,
Jakaś mała tajemnica ?
Nienawidzę ludzi .Bo jak można oczekiwać od kogos szacunku kiedy traktuje się tego kogoś jak idiotę??? Nie lubię dzieci ,denerwują mnie.

Nominację dostałam od  Tej osóbki :) 
Bardzo ci za to dziękuję :** bo to znaczy ,ze doceniacie moją pracę która mam nadziej bedzie coraz lepsza .Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje :)

A teraz moje pytania do nominowanych :
1 Jak masz na drugie imię?
2 Co byś w sobie zmieniła gdybyś miała okazję?
3 Ulubiona bajka z dzieciństawa ?
4 Ulubiona potrawa ?
5 Ulubiony film?
6 Ulubiona pora roku ?
7 W jakim województwie mieszkasz ?
8 Masz rodzeństwo ?
9 Ulubiona piosenka ?
10 Jaki masz model telefonu ?
11 Ulubiony blog ?

Ja nominuję :
Ana Howard
victoriaandreee
Luna-Mar-Moon
I 4 nie potrafię wymyślić ;) pomyśle i napisze :D

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, kochana!
    Na twoje pytania postaram się odpowiedzieć tak szybko jak to będzie możliwe czyli najprawdopodobniej kiedy poczuje się trochę lepiej.

    Twoja przyjaciółka ma moje imię! Musisz nas kiedyś zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń